Společnosti Procter & Gamble a Ahold věnovaly 188 198 Kč na podporu projektu prevence mužského zdraví STK pro chlapy, kampaň probíhala také na Vysočině.
Společnosti Procter & Gamble a Ahold finančně podpořily Nadační fond Petra Koukala a projekt STK pro chlapy, který chce zlepšit přístup mužů k péči o své zdraví. Celková hodnota podpory je 188 198,59 Kč.
„V P&G se zaměřujeme na zlepšování života v komunitách všude tam, kde působíme. Důraz klademe na vytváření útulného domova a zlepšení zdraví a hygieny. Proto jsme se rozhodili podpořit tento projekt a děkujeme všem, kteří se k této akci přidali,“ říká Matej Podobnik, manažer korporátní komunikace Procter & Gamble.
„Podpora vzdělávání je důležitou součástí našich společensko-odpovědnostních aktivit. Máme proto radost, že jsme se spolu s našimi zákazníky v obchodech Albert mohli připojit k akci, která má smysl a přinesla skvělý výsledek. Děkujeme všem, kteří k tomu přispěli,“ uzavírá Barbora Vanko, manažerka komunikace společnosti Ahold.
Akce probíhala od 25. května do 21. června, kdy z každého nákupu produktů značek Gillette, Head & Shoulders, Oral-B a Old Spice v supermarketech a hypermarketech Albert mířila 2 % na Nadační fond Petra Koukala a projekt STK pro chlapy. Vybrané prostředky budou použity na edukační semináře, přednášky a na tisk informačních brožur Manuál pro údržbu chlapa.
Více informací naleznete na www.stkprochlapy.cz.
Hana PazderkováAutor: Hana Pazderková