Sokolov: Město zvažuje vystoupení z agentury Živý kraj (TV Západ)

Sokolov: Město zvažuje vystoupení z agentury Živý kraj (TV Západ)
Rada města Sokolova se usnesla, že navrhne zastupitelům vystoupení z Destinační agentury Živý kraj. Důvodem má být malé zviditelnění města v rámci celého regionu a zároveň zvažuje vytvoření vlastní platformy.

„On ten proces je dlouhodobý, protože pokud vlastně teď odešlete žádost, tak to faktické vystoupení by bylo vlastně až na konci roku 2025. A ty důvody jsou takové, že se domníváme, že to Sokolovsko není prezentováno tak, jak bychom si představovali. A je potřeba říci, že teď, když jsme měli vytvořené pracovní skupiny v rámci transformace, kterých bylo 11, tak z nich máme výstupy, kde tím primárním výstupem, který se tam často objevuje, je, že Sokolovsko by mělo zvýšit PR Sokolovska, image města jak navenek, tak ale i  dovnitř do regionu. Takže my v Sokolově máme v současné době destinační agenturu Kam po Sokolovsku, takže budeme diskutovat i se starosty Sokolovska, jestli toto nebude třeba cesta, abychom si vytvořili vlastní destinační agenturu, která bude popisovat pouze Sokolovsko,“ uvedl starosta Sokolova Petr Kubis. 

Destinační agenturu Živý kraj zřídil Karlovarský kraj za účelem zvyšování zájmu klientů o turistické produkty a prezentaci rozmanité nabídky atraktivit regionu. Podle Sokolova se většina aktivit ale věnuje lázeňství, UNESCO a hlavním atraktivitám kraje, ale o Sokolovsku se informuje nedostatečně. 

„Platíme roční příspěvek 160 tisíc korun. De facto jsme členy od roku 2016. Ale jak říkám, je to dlouhý proces. Musí o tom rozhodnout Zastupitelstvo. A tím, že to takhle zveřejňujeme, tak se něco začne třeba dít,“ naznačil Kubis. 

Mezi hlavní cíle agentury patří postupné navýšení času stráveného pobytem návštěvníků kraje i počtu klientů lázeňských zařízení, ale také zvýšení povědomí občanů Karlovarského kraje o jejich vazbě na cestovní ruch a lázeňství. Podrobné informace o činnosti, ale i tipy na výlety a články najdete na stránkách agentury na adrese www.zivykraj.cz

Líbil se vám článek? Šiřte nás dále!