Články o zdraví, pro zdravý život

Doporučení redakce: prohlédněte si nabídku kvalitní švýcarské dezinfekce a dezinfekčních prostředků řady ANIOS - STÉRIDINE - GARCIN.

Plzeň investuje 12 milionů do oprav lesních cest

Plzeň investuje 12 milionů do oprav lesních cest

Na jaře se v Plzni opravují významné lesní cesty za téměř 12 milionů Kč. Zahrnují Dubovou horu v Liticích s rozšířením na 3,5 metru, rekreační cestu ve Valše a úsek ke Kokotské studánce. Práce zlepší přístup a pomohou lesnímu hospodářství.

Do online reklamy v ČR výrazně vzrostly investice

Do online reklamy v ČR výrazně vzrostly investice

Trh online reklamy v ČR v roce 2024 rostl, investice dosáhly 64 miliard Kč, což je nárůst o 7,5 %. Nejvíce přispěla display reklama s růstem 9,5 % a programaticky řízený nákup display reklamy se zvýšil o 11 %. Reklama ve vyhledávání rostla o 3 %. Do roku 2025 se očekává další růst o 6,7 %.

Do online reklamy v ČR výrazně vzrostly investice

Do online reklamy v ČR výrazně vzrostly investice

Trh online reklamy v ČR v roce 2024 rostl, investice dosáhly 64 miliard Kč, což je nárůst o 7,5 %. Nejvíce přispěla display reklama s růstem 9,5 % a programaticky řízený nákup display reklamy se zvýšil o 11 %. Reklama ve vyhledávání rostla o 3 %. Do roku 2025 se očekává další růst o 6,7 %.

Do online reklamy v ČR výrazně vzrostly investice

Do online reklamy v ČR výrazně vzrostly investice

Trh online reklamy v ČR v roce 2024 rostl, investice dosáhly 64 miliard Kč, což je nárůst o 7,5 %. Nejvíce přispěla display reklama s růstem 9,5 % a programaticky řízený nákup display reklamy se zvýšil o 11 %. Reklama ve vyhledávání rostla o 3 %. Do roku 2025 se očekává další růst o 6,7 %.

Do online reklamy v ČR výrazně vzrostly investice

Do online reklamy v ČR výrazně vzrostly investice

Trh online reklamy v ČR v roce 2024 rostl, investice dosáhly 64 miliard Kč, což je nárůst o 7,5 %. Nejvíce přispěla display reklama s růstem 9,5 % a programaticky řízený nákup display reklamy se zvýšil o 11 %. Reklama ve vyhledávání rostla o 3 %. Do roku 2025 se očekává další růst o 6,7 %.

Do online reklamy v ČR výrazně vzrostly investice

Do online reklamy v ČR výrazně vzrostly investice

Trh online reklamy v ČR v roce 2024 rostl, investice dosáhly 64 miliard Kč, což je nárůst o 7,5 %. Nejvíce přispěla display reklama s růstem 9,5 % a programaticky řízený nákup display reklamy se zvýšil o 11 %. Reklama ve vyhledávání rostla o 3 %. Do roku 2025 se očekává další růst o 6,7 %.

Do online reklamy v ČR výrazně vzrostly investice

Do online reklamy v ČR výrazně vzrostly investice

Trh online reklamy v ČR v roce 2024 rostl, investice dosáhly 64 miliard Kč, což je nárůst o 7,5 %. Nejvíce přispěla display reklama s růstem 9,5 % a programaticky řízený nákup display reklamy se zvýšil o 11 %. Reklama ve vyhledávání rostla o 3 %. Do roku 2025 se očekává další růst o 6,7 %.

Do online reklamy v ČR výrazně vzrostly investice

Do online reklamy v ČR výrazně vzrostly investice

Trh online reklamy v ČR v roce 2024 rostl, investice dosáhly 64 miliard Kč, což je nárůst o 7,5 %. Nejvíce přispěla display reklama s růstem 9,5 % a programaticky řízený nákup display reklamy se zvýšil o 11 %. Reklama ve vyhledávání rostla o 3 %. Do roku 2025 se očekává další růst o 6,7 %.

Do online reklamy v ČR výrazně vzrostly investice

Do online reklamy v ČR výrazně vzrostly investice

Trh online reklamy v ČR v roce 2024 rostl, investice dosáhly 64 miliard Kč, což je nárůst o 7,5 %. Nejvíce přispěla display reklama s růstem 9,5 % a programaticky řízený nákup display reklamy se zvýšil o 11 %. Reklama ve vyhledávání rostla o 3 %. Do roku 2025 se očekává další růst o 6,7 %.

Do online reklamy v ČR výrazně vzrostly investice

Do online reklamy v ČR výrazně vzrostly investice

Trh online reklamy v ČR v roce 2024 rostl, investice dosáhly 64 miliard Kč, což je nárůst o 7,5 %. Nejvíce přispěla display reklama s růstem 9,5 % a programaticky řízený nákup display reklamy se zvýšil o 11 %. Reklama ve vyhledávání rostla o 3 %. Do roku 2025 se očekává další růst o 6,7 %.

Do online reklamy v ČR výrazně vzrostly investice

Do online reklamy v ČR výrazně vzrostly investice

Trh online reklamy v ČR v roce 2024 rostl, investice dosáhly 64 miliard Kč, což je nárůst o 7,5 %. Nejvíce přispěla display reklama s růstem 9,5 % a programaticky řízený nákup display reklamy se zvýšil o 11 %. Reklama ve vyhledávání rostla o 3 %. Do roku 2025 se očekává další růst o 6,7 %.

Do online reklamy v ČR výrazně vzrostly investice

Do online reklamy v ČR výrazně vzrostly investice

Trh online reklamy v ČR v roce 2024 rostl, investice dosáhly 64 miliard Kč, což je nárůst o 7,5 %. Nejvíce přispěla display reklama s růstem 9,5 % a programaticky řízený nákup display reklamy se zvýšil o 11 %. Reklama ve vyhledávání rostla o 3 %. Do roku 2025 se očekává další růst o 6,7 %.

Do online reklamy v ČR výrazně vzrostly investice

Do online reklamy v ČR výrazně vzrostly investice

Trh online reklamy v ČR v roce 2024 rostl, investice dosáhly 64 miliard Kč, což je nárůst o 7,5 %. Nejvíce přispěla display reklama s růstem 9,5 % a programaticky řízený nákup display reklamy se zvýšil o 11 %. Reklama ve vyhledávání rostla o 3 %. Do roku 2025 se očekává další růst o 6,7 %.

Do online reklamy v ČR výrazně vzrostly investice

Do online reklamy v ČR výrazně vzrostly investice

Trh online reklamy v ČR v roce 2024 rostl, investice dosáhly 64 miliard Kč, což je nárůst o 7,5 %. Nejvíce přispěla display reklama s růstem 9,5 % a programaticky řízený nákup display reklamy se zvýšil o 11 %. Reklama ve vyhledávání rostla o 3 %. Do roku 2025 se očekává další růst o 6,7 %.